U Sokobanji počela kampanja TOS-a „Biramo Srbiju”

Trodnevnim boravkom u Sokobanji Marije Labović, direktorke Turističke organizacije Srbije i predstavnika medija, zvanično je počela letnja kampanja TOS-a pod sloganom „Biramo Srbiju”.U okviru kampanje Turistička organizacija Srbije pripremila je niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima kako bi se odlučili da za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje.

Povodom toga danas je u zgradi Opštine održana i konferencija za novinare na kojoj suo sokobanji kao turističkoj destinaciji govorili predsednik opštine Miodrag Nikolić, zamenik predsednika opštine Vladimir Milovanović, direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović i direktor  Turističke organizacije Sokobanja (TOSB) Ljubinko Milenković.

Na početku obraćanja novinarima prvi čovek opštine Sokobanja, zahvalio se direktorki Labović na odličnoj saradnji upoznao je prisutne sa dosadašnjim investicijama, onima koje su u planu kao i sa pripremama za glavni špic turističke sezone. On je istako da Banja pod Ozrenom koja dominira svojom prirodnom lepotom, beleži eksponencijalni rast od 2014. godine do danas i da je prošle godine zabeleženo 650.000 noćenja. Nikolić je naveo je da je Sokobanja u prethodnom periodu najviše imala problema upravo sa vodosnabdevanjem i da su u prethodne četiri godine zamenjene cementno-azbestne cevi kao i da će se u narednom periodu najviše pažnje posvetiti uređenju saobraćajne infrastrukture i to sopstvenim sredstvima i uz finansijsku pomoć resornih ministarstava.

 

 

 

 

 

 

 

 

− Veliki broj investitora je zainteresovan za Sokobanju i mi smo u prošloj godini dobili jedan hotel sa četiri zvezdice hotel „Sunce” koji je mnogo podigao turističku ponudu Sokobanje a očekuje nas i privatizacija HTP Lepterija koji u svom sastavu ima jedan mali, jedan veliki hotel i restoran. Investitori su u velikoj meri zainteresovani i za za grinfild investicije i gradnju još dva do tri hotela. Posebno je velika zainteresovanost za izgradnju etno sela. Mislim da će već u sledećoj godini dva do tri etno sela biti što započeta što izgrađena, tako da ćemo se na taj način okrenuti i ruralnom turizmu i time turističku ponudu podići na još viši nivo − rekao je Nikolić.

Ispred opštine Sokobanja, prisutne novinare je pozdravio i Vladimir Milovanović, zamenik predsednika opštine.

 

 

 

 

 

 

 

 

− Veliko mi je zadovoljstvo što ispred opštine Sokobanja mogu i ja da vas pozdravim i poželim vam dobrodošlicu i nadam se da ćete iz najlepše banje otići puni lepih utisaka . Od presednika opštine saznali ste šta smo do sada uradili i šta planiramo uraditi u narednom periodu kako bismo unapredili turističku ponudu, a ja bih ovom prilikom pohvalio saradnju sa Ministarstvom trgovine i turizma, vladom Republike Srbije i predsednikom Vučićem koji su nam dali veliku podršku u prethodnom periodu – rekao je Milovanović.

Marija Labović je rekla da je povod trodnevnog boravaka u Sokobanji početak promotivne letnje kampanje pod sloganom „Biram Srbiju” koja kao glavnu temu promocije ima aktivan odmor i odmor u prirodi, kulturno-istorijsko nasleđe i gastronomiju.

 

 

 

 

 

 

 

 

− Upravo iz tog razloga je Sokobanja prva od destinacija koju u sklopu ove kampanje obilazimo odnosno uključujemo u samu promociju jer je to destinacija koja ima sve ove turističke proizvode na jednom mestu i više od toga. Ova kampanja je inače počela 17 maja i trajaće sve do kraja juna meseca i to je kampanja za domaće turiste a paralelno sa njom nama teče i kampanja za inostrane turiste pre svega one iz regiona što je takoće interesantno i za Sokobanju kao destinaciju − rekla je ona.

Pored toga Labović je istakla da je Sokobanja i lider kako po broju onih koji su se prijavili za korišćenje vaučera baš u ovoj banji tako i po broju smeštajnih kapaciteta koji vaučere primaju. Ona je dodala da je Sokobanja jako dobar primer kako je moguće da se u jednom relativno kratkom vremenskom periodu zabeleži izuzetno veliki porast broja dolazaka i noćenja

Ja ću napraviti jednu paralelu, 2020. godina je godina kada je turizam u čitavom svetu pretrpeo veliku štetu i u tom smislu kada poredimo podatke, mi smo se vratili na 2014 godinu po ukupnom broju realizovanih noćenja. A opet kada povučemo paralelu između 2014. i 2020. godine kada je Sokobanja u pitanju ona je ostvarila rast od 207 procenata  u odnosu na 2014 godinu, što je više nego dobar rezultat. A to je ujedno i dokaz koliko toga kvalitetnog Sokobanja ima da ponudi kao turistička destinacija i onda je jasno zašto se sve više turista odlučuje za Sokobanju.

Ljubinko Milenković direktor TOSB je istako da će sudeći prema do sada izvršenim rezervacijama za leto kao i na osnovu već realizovanog turističkog prometa, Sokobanja i ove godine ostvariti rast turističkog prometa. Milenković je ujedno najavio i neke novine kada je turistička ponuda u pitanju a to u pre svega tri nova izletišta.

 

 

 

 

 

 

 

 

− Sokobanja danas ima 32 lokaliteta koja su potpuno uređena za celodnevni boravak turista, uskoro će biti uređena još tri a jedno od njih je valorizacija izletišta vodopada Buk i Bogovih vrata u selu Milušincu i već očekujemo početkom juna da to izletište bude u punom kapacitetu dostupnom turistima. Pored toga ove godine ćemo staviti u funkciju i multifunkcionalni objekat Letnja pozornica otvorenih scena na Vrelu. Reč je o najsavremenijim i najmodernijim scenama za događaj na otvorenom u našoj zemlji koje su uređene po svim evropskim standardima – rekao je Milenković.

 

 

 

 

 

Izvor: sokobanjapress.com

Foto: sokobanjapress.com

Video: sokopres

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.